Intermittent Fasting

Intermittent Fasting: Complete Gids + Schema [Evidence-based]

Het is misschien wel het meest besproken onderwerp in de voedingswereld: Intermittent Fasting (IF) - ook wel onderbroken vasten genoemd. Ondanks alle goede intenties slaan de tips en opmerkingen over

MEER LEZEN
Vetpercentage meten

Vetpercentage meten: 5 methodes vergeleken

Je wilt dat vervelende beeld in de spiegel veranderen, je wilt aan je gezondheid werken of je streeft naar zo min mogelijk vetmassa voor een wedstrijd of betere sportprestatie. In

MEER LEZEN
Myfitnesspal

MyFitnessPal app: Complete Gids – Veelgemaakte Fouten + Tips & Tricks

In al mijn coachingstrajecten gebruik ik de app MyFitnessPal voor het tracken van jouw voeding.MyFitnessPal (wat ik hierna afkort tot MFP) kun je zowel op je telefoon (app iOS en

MEER LEZEN
Basisprincipes voor krachttraining

Krachttraining: 6 Basisprincipes voor het Beste Resultaat

Of je nu wilt beginnen aan krachttraining of al jaren aan krachttraining doet, het is heel makkelijk om te verdwalen in de wereld van krachttraining.Het beeld dat die ene trainer

MEER LEZEN
Trigger foods

Het effect van Trigger Foods (+6 tips om WEL te winnen van ze)

We weten allemaal dat junk food ongezond is: We snappen allemaal dat de kans op gezondheidsproblemen groter is wanneer je elke dag een maaltijd bij McDonalds haalt dan wanneer je

MEER LEZEN
Slaap gids

De complete slaapgids: Slaap als een baby voor het beste resultaat

Goed afgestemd trainingsschema; check  Perfect uitgedacht voedingsplan, inclusief de allerbeste supplementen ter aanvulling; check  100% gewenst resultaat; shit  Een zooooooo belangrijke, maar vaak onderschatte factor voor het boeken van resultaat

MEER LEZEN